Tiedote hyvinvointialueelle siirtymiseen liittyen

31.12.2022

Hei, näin on tullut aika heittää hyvästit Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymälle ja toivottaa hyvinvointialue Pohde tervetulleeksi uudeksi työnantajaksemme.

Pohteelle on hyväksytty jo muutama paikallinen virka- ja työehtosopimus: työaikapankkisopimus, ylipitkät työvuorot jaksotyössä sekä vuorokausilepo jaksotyössä. Näiden sopimusten tarkemmasta sisällöstä on tulossa jäsenilta Teamsissa tammikuussa. Hälytysrahasopimusta ollaan edelleen neuvottelemassa, siitä tiedotetaan tarkemmin, kun sopimus saadaan valmiiksi.

Työnantaja on jatkanut kuntayhtymän hälytysrahasopimusta siihen saakka, kunnes uusi hyvinvointialueen sopimus tulee voimaan. 1.1. alkaen hälytysraha on 67,50 €. Muistathan varmistaa vuoroa sopiessasi, että saat vuorosta hälytysrahan.

Muistuttaisimme vielä kerran, että olethan muistanut käydä päivittämässä sähköpostiosoitteesi Tehyn jäsenrekisteriin, jotta saamme teille kaikki tärkeät tiedotteet perille jatkossakin.

Jos sinulla herää kysyttävää palkkaan, työsuhteeseen, työsopimukseen tai muihin työoloja koskevaan asiaan niin ole rohkeasti yhteydessä, pääluottamusmiehenne on edelleen Kati Ukonsaari, sairaanhoitaja päivystyksestä. Parhaiten saatte kiinni sähköpostilla kati.ukonsaari(a)pohde.fi tai puhelinnumerosta 040 135 8025. Täältä ammattiosaston nettisivuilta tai neljännen kerroksen luottamusmieshuoneen oven pielestä löytyy tiedot, milloin Kati ensisijaisesti hoitaa luottamusmiestehtäviä.

Jos haluatte, voitte pyytää pääluottamusmiestä vierailemaan ja esittäytymään työpaikallanne osastokokouksessa tai muussa työpaikan yhteisessä tilaisuudessa.

Ammattiosaston puheenjohtajana jatkaa Anu Ojutkangas, anu.ojutkangas(a)pohde.fi, puh. 0400 145 717

Hyvää uutta vuotta kaikille ja kiitos kuluneesta vuodesta.

Tehyn Raahen alueen ammattiosasto